onsdag 10. februar 2010

Hvorfor?


…er det slik at når jeg er lei eller deprimert,eller vil være det..blir jeg oppmuntrert fra uventet hold.




…er det slik at det som haster mest..er det som haster minst.



…er det slik at tiden går fort når du er stresset…men sakte når du er rolig..et sekund er et sekund.



…heter en torsk en torsk?Den første som fisket den..så på den å sa ”Det er en torsk”

Hvor kom det navner fra?( Gadus morhua)…det ligner ikke på ordet torsk



…føler jeg meg som en øy i et hav av folk?



1 kommentar:

  1. For det første; ligger det i vår natur å "ville" være deprimert? Jeg tror alle er mer eller mindre åpne for å blir muntret opp når man føler seg nede.
    "Haster" er et relativt begrep og avhenger av behov og egen interesse...tror jeg
    Tid er bare livet satt i system, de fleste trenger noe konkret å forholde seg til.
    En torsk er en torsk :-))
    Latin er et språk...
    Øya trenger et hav rundt seg, hvis ikke er det ikke en øy (-;

    SvarSlett